Mickey Mouse ajunge pe circuit: parteneriat între Disney și Formula 1
Noua colaborare vizează extinderea către publicul tânăr prin experiențe, produse și conținut marca „Mickey Mouse & Friends” și F1
Articol editat de cristina.rusu, 29 mai 2025, 00:00
‘Colaborarea noastră cu Disney promite să fie strălucită, prezentând lumea lui ‘Mickey Mouse & Friends’ fanilor noștri și invers. Se potrivește perfect cu strategia noastră de extindere dincolo de lumea sportului, către o piață mai largă’, a declarat Emily Prazer, directorul comercial al Formulei 1.
‘În schimb, vom prezenta Disney celor 820 de milioane de fani ai noștri din întreaga lume’, a adăugat Prazer.
Colaborarea, ale cărei detalii vor fi dezvăluite în lunile următoare, include lansarea de ‘experiențe, conținuturi și articole promoționale’ la nivel mondial.
Cifrele arată că tot mai mulți tineri devin fani ai Formulei 1, peste patru milioane de copii cu vârste cuprinse între 8 și 12 ani urmărind în mod regulat în Europa și Statele Unite această competiție.
În plus, 54% dintre urmăritorii Formulei 1 de pe TikTok și 40% de pe Instagram au sub 25 de ani.
‘În timp ce sărbătorim aproape un secol de ‘Mickey Mouse & Friends’, colaborarea noastră cu Formula 1 ofertă o oportunitate unică de a reuni două mari puteri ale divertismentului pentru a crea produse pe care fanii le vor îndrăgi’, a precizat Tasia Filippatos, președintele Disney Consumer Products.
AGERPRES
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, X și instagram.