Prima pagină » Știri » Internaţional » Elevii japonezi urcă pe locul trei într-un clasament în ceea ce privește capacitatea de citire
Elevii japonezi urcă pe locul trei într-un clasament în ceea ce privește capacitatea de citire
În cadrul testului computerizat al Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) realizat pentru elevii cu vârsta de 15 ani din 81 de țări și economii, Japonia a avansat, de asemenea, faţă de studiul anterior, de pe poziţia a cincea pe locul al doilea – la științe și de pe al șaselea pe locul al cincilea – la matematică.
Foto: unique hwang / Pixabay
Articol editat de cristina.rusu,
7 decembrie 2023, 09:56
Elevii japonezi s-au clasat pe locul al treilea în ceea ce priveşte capacitatea lor de a folosi abilitățile de citire pentru a rezolva probleme din viața reală, la un test internațional de evaluare a învățării în 2022, urcând semnificativ de pe locul 15 pe care s-au poziţionat în 2018, a arătat un studiu global publicat marţi, 5 decembrie.
În cadrul testului computerizat al Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) realizat pentru elevii cu vârsta de 15 ani din 81 de țări și economii, Japonia a avansat, de asemenea, faţă de studiul anterior, de pe poziţia a cincea pe locul al doilea – la științe și de pe al șaselea pe locul al cincilea – la matematică.
În contextul în care ultimul sondaj a vizat elevii afectați de pandemia de coronavirus, o analiză realizată de un oficial al ministerului japonez al educației a arătat că închiderea pe o perioadă mai scurtă a școlilor în Japonia decât în alte țări ar fi putut influența rezultatele, subliniind totodată eficiența învățării exploratorii și a metodelor de predare interactive, care au câștigat teren. (https://www.japantimes.co.)
RADOR RADIO ROMÂNIA
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.