Ascultă Radio România Cluj Live

Campania ‘Om cu Om oprim pandemia’, în școli

Proiectul este realizat în colaborare cu Ministerul Educaţiei, UNICEF şi Universitatea Babeş Bolyai-catedra de sănătate publică.

Campania ‘Om cu Om oprim pandemia’, în școli
Foto: sursa foto: pixabay.com

Articol editat de Camelia Velțan, 31 martie 2021, 17:14

Elevii vor învăţa mai uşor cum se poate preveni răspândirea virusului SARS-Cov-2.
În cadrul campaniei ‘Om cu Om oprim pandemia’, Ministerul Sănătăţii lansează o serie de afişe cu informaţii utile şi reguli care trebuie respectate pentru limitarea Covid-19 în şcoli.

Proiectul este realizat în colaborare cu Ministerul Educaţiei, UNICEF şi Universitatea Babeş Bolyai-catedra de sănătate publică.

Cele trei reguli de bază: păstrarea distanţării fizice, portul măştii de protecţie şi respectarea igienei sunt prezentate elevilor într-un limbaj accesibil şi cu elemente vizuale uşor de înţeles. Informaţiile au fost avizate de către specialişti în sănătate publică.

Ministerul Sănătăţii invită unităţile de învăţământ să tipărească şi să utilizeze materialul informativ pus la dispoziţie.

 

sursa foto: pixabay.com

Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebooktwitter și instagram.

Etichete:
VIDEO | Protest în fața Clădirii Centrale a UBB | UPDATE
Educaţie miercuri, 8 octombrie 2025, 12:18

VIDEO | Protest în fața Clădirii Centrale a UBB | UPDATE

UPDATE, ORA 13:15 Studenții Facultății de Matematică – Informatică continuă protestele față de mutarea majorității cursurilor la...

VIDEO | Protest în fața Clădirii Centrale a UBB | UPDATE
Relaţia dintre şcoală şi inteligenţa artificială, în opinia lui Mircea Miclea
Educaţie miercuri, 8 octombrie 2025, 11:24

Relaţia dintre şcoală şi inteligenţa artificială, în opinia lui Mircea Miclea

Prima ediţie a Festivalului Educaţiei, organizat la Bistriţa, s-a deschis, marți, 7 octombrie cu o conferinţă susţinută de prof. univ. dr....

Relaţia dintre şcoală şi inteligenţa artificială, în opinia lui Mircea Miclea