Un brand de Cluj a devenit Superbrand național în 2015
Una dintre cele mai cunoscute mărci clujene, Gerovital, a obţinut titulatura de Superbrand 2015 la Gala Tribute Superbrands, desfăşurată la Bucureşti.
Departajarea în această competiţie s-a făcut pe baza a trei criterii, spune responsabilul de comunicare al firmei, Alina Dragoş.
Articol editat de Alina Vingan, 2 februarie 2016, 12:44 / actualizat: 3 februarie 2016, 9:09
Criteriile de selecție a câștigătoului acestui supertrofeu pe car ene bucurăm că l-am putut aduce la Cluj, au fost: calitatea, încrederea și diferențierea pe piață. În cadrul acestei cometiții Superbrand am ajuns la al doilea trofeu câștigat, dar brandul Gerovital a primit, numai în ultimul an, peste 20 de premii, atât la nivel național, cât și internațional.
În ceea ce privește consumatorii, am observat o creștere a sentimentului de patriotism și a dorinței de sustenabilitate întreptate către o companie românească. (Alina Dragoș, PR Manager Farmec)
Superbrands analizează anual aproximativ 1.500 de branduri, românești sau străine, care sunt prezente pe piața din România, acoperind peste 50 de domenii de activitate.
Andrei Huțanu
Radio Cluj se poate asculta și online, AICI.