Ascultă Radio România Cluj Live

Apel către părinţi şi cadrele didactice pentru a încuraja vaccinarea elevilor

El a menţionat că în rândul personalului din învăţământ a fost atins un nivel de imunizare de 60%, fiind vorba despre ‘cea mai numeroasă’ categorie socio-profesională.
Totodată, potrivit ministrului, s-au vaccinat aproape 100.000 de elevi cu vârste cuprinse între 12-17 ani şi aproape tot atâţia tineri cu vârste cuprinse între 18-19 ani.

Apel către părinţi şi cadrele didactice pentru a încuraja vaccinarea elevilor
Foto: Foto: Agerpres

Articol editat de Camelia Velțan, 22 iunie 2021, 15:44

Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, a lansat, astăzi, un apel către părinţi şi cadrele didactice să promoveze importanţa vaccinării în rândul elevilor cu vârste cuprinse între 12-17 ani.

El a menţionat că în rândul personalului din învăţământ a fost atins un nivel de imunizare de 60%, fiind vorba despre ‘cea mai numeroasă’ categorie socio-profesională.
Totodată, potrivit ministrului, s-au vaccinat aproape 100.000 de elevi cu vârste cuprinse între 12-17 ani şi aproape tot atâţia tineri cu vârste cuprinse între 18-19 ani.

 

Foto: Agerpres

Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebooktwitter și instagram.

 

 

Etichete:
VIDEO | Protest în fața Clădirii Centrale a UBB | UPDATE
Educaţie miercuri, 8 octombrie 2025, 12:18

VIDEO | Protest în fața Clădirii Centrale a UBB | UPDATE

UPDATE, ORA 13:15 Studenții Facultății de Matematică – Informatică continuă protestele față de mutarea majorității cursurilor la...

VIDEO | Protest în fața Clădirii Centrale a UBB | UPDATE
Relaţia dintre şcoală şi inteligenţa artificială, în opinia lui Mircea Miclea
Educaţie miercuri, 8 octombrie 2025, 11:24

Relaţia dintre şcoală şi inteligenţa artificială, în opinia lui Mircea Miclea

Prima ediţie a Festivalului Educaţiei, organizat la Bistriţa, s-a deschis, marți, 7 octombrie cu o conferinţă susţinută de prof. univ. dr....

Relaţia dintre şcoală şi inteligenţa artificială, în opinia lui Mircea Miclea